23.11.12

Cono og kontorarbeid

Ingenting er som å flate ut på sofaen med macen på fanget og en datter som baker brownies til en sjokoladesyk mor på kjøkkenet. Onsdag kom det paller (6 stk faktisk) med varer, så kvelden skal brukes til å legge ut nye varer. Kähler kom i dag, og jeg begynner med papirene øverst i bunken. Har akkurat lagt ut de fine Cono lysestakene, de finner du her. Da jeg var i Århus med Visit Denmark tidligere denne uken spiste jeg lunsj på Kähler Spisesalong, noe som absolutt anbefales dersom du er i byen, mer om det senere, så skal jeg legge ut nyheter... Bare gled deg, her er det mye fint! God fredag!






Pin It

4 kommentarer:

  1. Aaaaah, de er så fine!!

    Gleder meg til mandag!

    SvarSlett
  2. Anonym23.11.12

    Hei.

    Får du de grå på det øverste bildet også?

    Klem fra Kaja

    SvarSlett
    Svar
    1. De kommer i nettbutikken i løpet av helgen:) Vi har en laaaang liste med ting som skal legges ut, vi jobber så fort vi kan:)

      Slett
  3. Disse ønsker jeg meg veldig:)

    SvarSlett