26.11.12

Ønskeliste utfordring


Hver uke frem til jul utfordrer vi deg til å vise din ønskeliste fra Hviit.no, og hver søndag i advent trekker vi en vinner.

Reglene er:
  • Du kan lage en collage, låne bilder eller på en annen måte vise frem din ønskeliste fra hviit.no
  • Collagen/bildet/innlegget må linke til hviit.no, merk innlegget med ØNSKELISTE fra HVIIT.NO
  • Du kan gjerne linke til dette innlegget også.
  • Du kan legge ut ønskeliste til deg selv, barna, mannen eller hvem du måtte ønske.
  • Du kan være med hver uke, med en ny liste.


Hver søndag i advent trekker vi en vinner som får en en av ønskene sine oppfylt. Høres ikke det gøy ut? Bli med da vel! Kanskje du får et av ønskene dine oppfylt?







Pin It

11 kommentarer:

  1. Anonym26.11.12

    Det må eg være med på:)

    SvarSlett
  2. Er så klart med på denne fine utfordringen : )

    finfin veke til deg!

    SvarSlett
  3. Jeg blir med i år også, og krysser fingre for mer hell enn i fjor ;) Gleder meg til i kveld!!
    Klem

    SvarSlett
  4. HERLIG utfordring!
    Her var det vanskelig å velge ut favoritter!

    Fiiin kveld til deg!
    Klem fra Lena

    SvarSlett
  5. Jeg krysser alt jeg har og blir selvølgelig med på deres utfordring! SÅ utrolig mye fint!!!

    SvarSlett
  6. Så gøy :) Jeg er med på denne utfrodringen:) Men hvordan gjør jeg for å få bildet mitt opp uder innlegget her? Jeg får det ikke til...

    SvarSlett
  7. Anonym28.11.12

    Må man ha en blogg for å være med på dette?

    SvarSlett
  8. Jeg er med ;)
    Det var vanskelig å velge, SÅ mye fint!

    SvarSlett
  9. Hvordan får jeg opp bildet på denne siden?

    SvarSlett
  10. Jeg er med. Har linket til dere. www.designlykke.com

    Ha en herlig vinterdag, hviit!

    SvarSlett