15.12.12

Trend : Gullfeber

Jeg har tidligere erklært både marmor og gull som nykommere, men ikke visste jeg at så mange kom til å bestille marmortapet og gullvaser. Vi er faktisk helt utsolgt, og marmortapetet kommer ikke inn på lager igjen før i januar. Men ingen fare, vi har akkurat lagt inne en  STOR ordre hos ett nytt merke som kommer til å ta dere med storm, og på listen var både marmor og gull. Fy pokker, det kommer til å bli så bra! Men det er altså i januar – allerede i neste uke kommer 2013 -nyhetene inn i hyllene.
 Gled deg... Her er det en og annen bloggerhit vet jeg!


Jeg elsker bildene til String og med denne stylingen traff de midt i blinken!

Hvis du vil ha marmor på veggen i januar kan du bestille tapet Marble fra Ferm Living allerede nå.


Comfort er også med på notene, sjekk det siste innlegget mitt på Comfort.no

PS. Noe annet som er GULL; posten henter fortsatt pakker hver dag frem til fredag. Første bil går fra oss mandag kl 12.00, så bestiller du i nettbutikken frem til da har du pakken hos deg i god til før juleaften. 




Pin It

1 kommentar:

  1. Gull er så absolutt gull for meg også for tiden, marmor har jeg også tro på! Litt synd at marmoren suger til seg flekker, men pytt sann! Fantastisk sammen med det matt-svarte, som du har et eksempel av her... Mmm-m! Nå skal jeg snuse rundt i nettbutikken :)

    SvarSlett