26.1.13

Interiørdagen … og for en dag!

Vi hadde en utrolig hyggelig dag sammen med Har en drøm... Mollys BubbleLidyll, FabelaktigHøytrykk  og Medetlekentsinn. Vi begynnte dagen med en fin presentasjon av Bloomingville, og deretter  ble vi vartet opp av Nicolas Vahé hos House Doctor. Den ene nydelige smaksprøven etter den andre ble servert sammen med deilig vin!


Med tunge goodiebags og nesten på en snurr, løp vi videre Hall E der vi var stolte tilhørere på første rad under foredraget av Sol og Ann-Helen.  NIB,we  love you! Og takk for fine ord fra scenen! Helt klare for å lage det beste bloginnlegget EVER, var det en rask tur innom Senze of Joy for å se på nydelige paljettputer, og deretter var den deilig lunsjen, mer vin, og dessert som smakte sommer på Foodcourt i 2 etage. Dette er utstillerloungen, med rolig atmosfære og nevnte jeg nydelig mat?


 Det var det deilig med et pust i bakken og utdeling av enda en goodiebag fra nettbutikken. Vi avsluttet dagen med et besøk hos Mandal Veveri og Kähler som ga jentene en spennende instagram utfordring:)
Takk jenter, våre fine HVIIT AMBASSADØRER! Kanskje neste tur går til København?





Pin It

5 kommentarer:

  1. Hei, WOW dette hørtes da helt himmelsk ut... God helg! klem Siv:-)

    SvarSlett
  2. Fantastisk!

    God søndag :-)

    Klem Katrine

    SvarSlett
  3. Hei fine!:)
    Igjen tusen takk for en fantastisk dag! Stoooor koste meg altså:)
    ...lever litt på den rosa skyen ennå og må jo bare smile:)

    Sitter og titter over bilder nå...fine ting og mennesker altså!
    Herrrlig!:)Loooove it!

    Ønsker deg en flott søndag!:)
    Stoooor klem til deg fra meg

    SvarSlett
  4. Hei, fine Linda!

    Tusen, tusen takk for i går! Dagen var helt fantastisk, og jeg storkoste meg! Du og Nina er to flotte damer som det er så hyggelig å være sammen med, og jeg gleder meg til mange flere møter fremover!

    Håper du har hatt en fin søndag! God ny uke til deg!

    SvarSlett
  5. Hola Linda!
    Tusen takk igjen for en drømmedag i interiørland <3
    Vi snakkes snart!
    Klem fra Monica

    SvarSlett