7.4.13

Hjemme hos: Therese Sennerholt

Jeg er svak for den svart-hvite stilen til Lotta Agaton. Denne gangen har hun stylet hjemmet til designeren Therese Sennerholt, men det ingen ting å si på stilen hennes heller. Hennes flotte detaljer og bruken av kontrasten er fasinerende. Den herskapelige leilighet i Stockholm er fylt med moderne  møbler og grafiske bilder. Bildene fant jeg på Emmas Designblogg som forresten akkurat har gitt ut en bok, fylt med flere uforglemmelige hjem. God søndag!




Arbeidsplass fra vegg-til-vegg. Jeg liker at hun gjør veggen asymestriks og mer spennende med bruk av bildene.



Elsker detaljene!




Legg merke til den fine papirskulpturen, det hotteste man kan ha av stylingprops om dagen :)

Styling: Lotta Agaton Foto: Kristofer Johnsson Via: Emmas Designblogg





Pin It

4 kommentarer:

  1. Rett og slett rått! Stylingen er upåklagelig....

    SvarSlett
  2. Skulle gjerne hatt det sånn i nyhuset mitt...kjekt med masse flott inspirasjon :)

    SvarSlett
  3. Men så snyggt! Genomtänkt, stilrent och personligt. Gillar skarpt!

    SvarSlett
  4. Hyggelig dere likte det, jeg er helt fortapt!

    SvarSlett