25.11.13

Årets Farge 2014

I dag presentert Fargerike, med Dagny i spissen der hun stod i en drøm av en kjole designet av TSH, Årets Farge: Blågrønt. Dette er et helt spekter av nyanser, fra lyse Late Sommerdager til den mørke Stokkøya. Midt i mellom finner du vakre støvete farger med navn som Prekestolen, Isbre og Lofoten. Av støttefarene mener jeg at Terracotta, Lollipop, Skyfri Himmel og Sommersol blir viktige i året som kommer.

Hva tror du, er ikke dette en vakker en farge du har lyst til å prøve ut?



Interiør: Linda Elmin, foto Sturla Bakken
Mote: Linda Wickman, foto Isabell Watson






Pin It

5 kommentarer:

  1. Åååh jeg har sett denne fargen så mye den siste tiden. Den er absolutt helt nydelig og jeg må si det frister å male en vegg, et møbel eller et oppussingsobjekt i denne fargen. Den spriter virkelig opp en "kjedelig" stue! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt enig, dette er en lett farge å bruke, den passer til alt! Fargekartene er sikkert å finne i Fargerikebutikkene om noen få dager:) Jeg elsker de støvete fargene til kobber og messing, som vi kommer til å se enda mer av i 2014.

      Klem

      Slett
  2. Så flotte farger. Spør om ikke baby må få prekestolen på en vegg.. Ekstra morsomt at den ligger på hjemstedet mitt ;)

    SvarSlett
  3. Så flotte farger. Spør om ikke baby må få prekestolen på en vegg.. Ekstra morsomt at den ligger på hjemstedet mitt ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg elsker fargenavnene! Lykke til med både baby og maling:)

      Slett