18.11.13

Mitt København

Nå sitter jeg på flytoget på vei til Gardemoen. Jeg begynner uken med bloggetur til herlige København med Visitdenmark. Vi er fem bloggere som er på tur og du kan følge oss, StylizimoAnettes HusElisabeth Heier og Marsipan og smilefjes instragram under tagen #mittkøbenhavn. Når de vender nesten hjem på onsdag blir jeg igjen noen dager ekstra. Sammen med fotograf Line Thit Klein skal jeg besøke noen fantastiske danske hjem som plutselig kommer på trykk i et magasin:)

Men første stopp blir Radisson Blue Royal Hotell og den legendariske Arne Jacobsen suite 606. Selv om jeg har bodd på hotellet før har jeg aldri fått anledning til å se den. Vi snakker starstruck....






Pin It

3 kommentarer:

  1. God tuuuur, gleder meg til bilder! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tro meg... bildet kommer, mange bilder kommer. Sjekk ut #mittkøbenhavn på insta så lenge:)

      Slett
  2. Det høres gøy ut det!
    Kos dere en hel haug og hils den fine gjengen :)
    Klem May Helen

    SvarSlett