11.5.14

Personlig melding

Hvis du følger meg på instagram @lindaelmin har du kanskje fått med deg at jeg har vært i Hellas i noen dager. Det skal jeg absolutt fortelle mer om senere, i et annet innlegg. Jeg prøver skille litt mer på private og jobbe, selv det går hånd i hånd mestparten av tiden. For mange er jeg jo HviitLinda, eller for noen... bare Hviit!

Fredag våknet jeg til meg selv forsiden på Aftenposten Bolig, og to helsider inne i magasinet. Som du vet er jeg jo ikke så veldig offentlig av meg, men fremover skal prøve å bjuda på, som mine venninner sier! Og med den nye instagramkontoen er jeg jo godt på vei, ikke sant? @hviit vil forbli uforandret, men nyheter fra butikken, snapshot fra stylinger, innkjøp og showroom, og massevis av inspirasjon. Håper du vil følge meg på begge kontoer.







Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar