2.12.14

Vinn en Honor 6 smartphone

Den siste uken har jeg prøvd ut en helt ny smartphone, Honor 6. Som andre smartphones på markedet har den også et lekkert design og alle de funksjoner man trenger. Men den største og mest imponerende forskjellen er batterikapsiteten. Normalt må jeg lade mobilen minst en gang i løpet av dagen, men det slipper jeg å tenke på. Nå er det nesten 48 timer siden jeg ladet, og de som kjenner meg vet at jeg bruker mobilen mye! Mobilen er mitt kontor, min dagbok, min notatbok, ja du kan nesten si min høyre hånd. Honor 6 tar også sylskape bilder, noe som jeg er helt avhengig av, både til blogg og til instagram. Når skjermen er slått av eller låst, dobbeltklikker jeg på volum ned-knappen og kan ta bilde på et øyeblikk. Perfekt! Du kan lese mer om det Honor 6 HER.

I tilegg til å få teste ut telefonen har jeg fått lov til å gi bort en Honor 6 til en av mine lesere. Legg igjen en kommentar om hvorfor akkurat du MÅ ha denne telefonen. Jeg trekker en vinner 10. desember. Lykke til!

Vinneren er kåret, takk til alle som ble med. 
Håper alle sammen får en nydelig jul og at deres ønsker  går i oppfyllelse!
Vinneren har fått beskjed.





Foto Linda Elmin //  Location Comwell Aarhus // Sponset innlegg



Pin It

48 kommentarer:

  1. Regner med du mener 48 timer og ikke dager. 😂😂😂 Jeg ønsker meg såklart en slik flott mobil, er lut lei av å lade iphonen min 2 ganger i døgnet. Denne var både lekker og ikke minst praktisk, ønsker meg veldig.

    SvarSlett
  2. Jeg er én af de få der endnu ikke har en smartphone, og derfor ville sådan en HONOR6 virkelig falde i god jord hos mig! :)

    SvarSlett
  3. Jeg har ikke smartphone, og blir ertet litt av mine voksne barn. Så jeg trenger virkelig en oppgradering!
    Mvh. Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Oj denne mobilen ser jo bare kjempe lekker ut :)
    Jeg har en Samsung 2 som er sliten sliten, må lades 4 ganger om dagen, å stakkars meg om jeg vil prate litt lenger en 10 min, da må laderen i.
    SÅ har ingen mobil lenger, det har blitt en ufrivillig stasjonær telefon.
    Men denne som du viser her, den frister meg veldig veldig, den ser veldig eksklusiv ut
    å bildene ser veldig flotte og klare ut, å det er noe jeg synets er ett must, da jeg liker veldig å bruke mobil til bilder. Er så enkelt og bare ta opp mobilen og knipse i vei :)

    Var inne på nettsiden til Honor, å jeg har enda mer lyst på mobilen.
    Telefonen er jo rå lekker, designet er jo kjempe flott rett og slett.
    Denne telefonen ønsker jeg meg veldig veldig :)
    Å med en økonomi som ikke tilsier at jeg kan kjøpe meg ny mobil 1 gang i året, så hadde denne vært lykken.
    Hadde vært en flott julegave til meg selv for å si det slik :)
    Så jeg krysser bare fingrene og håper og ønsker jeg skulle bli den heldige.
    Jeg ville blitt så uendelig glad. :) For da kunne jeg fått lagt bort min gamle slitte traver samsung2.
    Den er ett trist kapittel nå. Den har gjort jobben sin nå...

    Jeg ønsker deg en fin advent videre.
    Krysser alt jeg har og håper lykken smiler min vei denne gangen.
    Hilsen fra Monica
    m.schulz1976@gmail.com

    Håper noe helt sykt mye... Lenge siden jeg sist har gjort det..
    Kommer til å tenke på denne resten av kvelden og morgen dagen :)

    SvarSlett
  5. Jeg håper å vinne denne telefonen... Har en Nokia telefon, og den har som kjent et annet operativsystem enn alle andre telefoner... Dette gjør at jeg ikke har tilgang til tjenester i Google play eller App-store. Og dette medfører at jeg ikke har tilgang til tjenester som andre har, som feks medlemskortet til Fagforbundet og koder på mobilen slik at jeg kan bruke nettbanken fullt ut- nå må jeg ha kodebrikken dersom jeg skal betale regninger o.l . Ellers har jeg forsøkt å være snill og grei, og forsøker å si noe positivt til andre jeg møter i løpet av dagen. Selv om jeg ikke fortjener en ny telefon, hadde det jo vært skikkelig stas å vinne <3
    Ønsker alle deltakere Lykke til!!!
    monicaaho@outlook.com

    SvarSlett
  6. Jaaaa, jeg vil gjerne vinne Honor 6 ;-)
    Mobilen min synger på siste verset, slår seg av hele tiden, henger og kamera er ødelagt!!! Har nettopp fått ei lita nydelig prinsesse og med en ny tlf ville det blitt mye lettere å ta bilder, man slippet å ta fram set vanlige kameraet hele tiden ;-)

    Krysser fingrene ;-)

    God adventstid!
    Klem Linda (linda_matheson@hotmail.com)

    SvarSlett
  7. Denne telefonen så fin ut og du selger den bra inn med god batterikapasitet og super bildefunksjon. Om jeg er den heldige blir jeg superglad!
    Uansett ønskes alle en herlig førjulstid!

    SvarSlett
  8. Ønsker meg veldig! Har lite lagringsplass og dårlig batteri på den jeg har nå. Tlf min går varm av all surfingen på hviit!

    SvarSlett
  9. Jeg kunne ha kommet opp med en skikkelig tåredryppende historie... men sannheten er at ganske enkel: JEG VIL HAAAAAAAAAAAAA!! ;-) Ærlig og rett fra hjertet :-D

    Klemmer i fleng, Janniche

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha-ha, søde Rosa. HVOR GODT SKREVET :-) :-) :-) Måtte altså lige kommentere din super sjove kommentar :-) Krydser fingre for dig!!!!!
      Klem Jeanette

      Slett
  10. Min gamle telefon må jeg skru av og på igjen før kamera vil lystre, da er stort sett motivet borte og øyeblikket over, en ny telefon hadde derfor vært supert, og denne høres jo fantastisk ut 😍

    SvarSlett
  11. Den er stilig, den tar sylskarpe bilder, noe som er et must for bloggingen min, og den kan brukes som "kontor". Derfor ønsker jeg meg den :)

    SvarSlett
  12. Mobilen jeg har i dag fungerer heller dårlig. Den har de siste 9 mnd hatt knust skjerm. Jeg ser ikke klokka lengre og kommer alt for sent til alle avtaler. I tillegg er det skikkelig ekstremsport for fingrene. Man kutter seg lett! Jeg trenger virkelig en ny mobil!

    SvarSlett
  13. Hei! Jeg prøver også lykken! Har ikke hatt smartphone siden min ble stjålet i mars, da jeg backpacket i sør-Amerika. Nå er jeg lei, pønske meg derfor veldig honor 6-telefonen!!
    I tillegg skal jeg gifte meg til sommeren og trenger i den anledning et godt kamera til å fange alle minnene :)

    Elin

    SvarSlett
  14. Oj, det hadde vært noe! Telefonen ser helt fantastisk ut. Og jeg tryna i sommer og knuste telefonen min, så i månedsvis nå har jeg hatt en mobil dekket av gaffateip..

    SvarSlett
  15. When you wish upon a star... Jag har nyligen flyttat utomlands och inser mer och er hur enhel del hade varit enklare om jag haft en smartphone. Jag började blogga i samband med flytten, för att hålla kontakt med alla därhemma. Men fotona är suddiga och tar sin tid att få upp, först ska de bluetoothas från mobilen till datorn.. Att vinna en smartphone, som dessutom är "stilsäkrad" av ett proffs vore rena drömmen!

    SvarSlett
  16. For en flott gave! Min gamle mobil er i ferd med å kollapse...jeg prøver lykken!

    SvarSlett
  17. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  18. Ønsker å vinne denne mobilen til mammaen min :-) Hennes er tom for strøm etter 10 minutter, til tross for at den er fulladet... :-)

    atlykken@live.no

    SvarSlett
  19. Åh, det hadde vært perfekt! Jeg har vært veldig uheldig med mobiler det siste halve året. Jeg mistet min nye mobil i asfalten i vår, og ødela den. Så fikk jeg kjøpt ny telefon (som ikke var på langt nær like bra), og den har nesten ikke lagringskapasitet og er nå blitt innmari treg. Jeg har dårlig økonomi ettersom jeg er aleneforsørger, så har virkelig ikke råd til å kjøpe meg ny mobil! Krysser fingrene :)))

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Tonje! Random. org landet på nr 18.. og det er deg det! Du har vunnet en splitter ny Mobilletefon! Johooo! Send meg en mail linda@hviit.no så er mobilen på vei til deg. Gled deg.... og god jul!

      Slett
  20. Min kjære Mamma ønsker seg en smartphone, så det hadde vært en perfekt julegave til henne <3

    God Jul <3

    SvarSlett
  21. Hei, hvorfor meg, humm nei, klarer meg heilt fint med den gamle mobilen min eg.
    Min første mobil som eg fikk til jul for ca 10 år siden, Nokia som aldri går istykker, økonomisk og greit.
    Men viss eg vinner så lover eg å oppdatere meg, eller gi den til eldste sønn som går på NTNU . han er litt som meg liker det gamle, men bør kanskje være litt oppdatert siden han går på Dataingeniør linje.
    Ha ei fin førjulstid klem.

    SvarSlett
  22. Natt til første november hadde jeg en svært ubehagelig krangel med min kjæreste, som endte med at jeg, i sinne og frustrasjon, kastet mobilen hans så hardt jeg kunne i bakken. Den gikk i tusen knas, akkurat som jeg følte at mitt hjerte hadde, over noe jeg trodde var slutten på fem fantastiske år. Nå er det fem uker siden den natta, og jeg har lært at med tiden til hjelp, leges de fleste sår, men dessverre ikke hos en mobiltelefon.
    Det ville ha vært utrolig gøy om jeg hadde vunnet en mobiltelefon som jeg kunne ha gitt til min kjære, som en real unnskyldning og ikke minst ville det gitt meg en god samvittighet og forenklet et nokså komplisert avstandsforhold.
    Beste julehilsen fra Håpløs Romantiker

    SvarSlett
  23. När man i vardagen är så beroende av sin telefon att man använder den till både jobb, träning & intressen så är det inte direkt optimalt att sitta på en telefon som laddar ur var & varannan minut på grund av att den inte tåler datatrafiken. Det vill säga att jag också är beroende av en laddare största delen av dagen för att kunna använda min telefon.

    Som exempel. Jag ska ta bussen, köper en biljett på telefonen- jag har ingen aning om ifall jag hinner visa biljetten för chauffören innan telefonen bestämmer sig för att dö. Jag tar bussen varje dag & ja, telefonen HAR dött några gånger & jag har fått betala kontant.

    & jag skall för första gången i mitt liv fira julen utan min familj.. Så en ny telefon skulle DEFINITIVT vara ett litet plåster på såren. ☺️

    Oavsett, ha en fantastiskt fin jul! ❤️❄️

    SvarSlett
  24. Næææ, det er jo helt spændende, det her :-) Vinde en smartphone!!!! DET må jeg simpelthen prøve :-) Andet går simpelthen ikke. Jooooo, altså JEG synes jo helt bestemt, at jeg burde have den, for jeg har det nøjagtig lige som du har det. Den er mit LIV!!! Ja, ja, hverken mere eller mindre. Det er der, jeg har mine aftaler, læser og sender mine mails og modtager og sender SMS'er, læser blogs, spiller spil (når der liiiige er to minutter, hvor jeg ikke kan lave andet), og ikke mindst hører min musik. Jeg ELSKER at downloade musik, som jeg hører hver eneste gang jeg kører i bilen. Det er min kontakt til omverdenen. Faktisk tænker jeg, mens jeg skriver dette her, at det da er liiige vel i overkanten så begejstret jeg er for smartphones, men hold op, hvor jeg synes det er en genial opfindelse :-) :-) :-) Jeg kan ikke lige komme på et argument, der skulle overbevise dig om at jeg BØR vinde denne konkurrence, så i stedet vil jeg overlade det til tilfældighederne, og man siger jo også, at forventningens glæde er den største :-) :-) I hvert fald har jeg læst flere af de øvrige kommentarer, og de har jo også alle et super godt argument. Så jeg vælger at krydse finger og håbe :-) :-) :-)
    Há en rigtig dejlig 2. søndag.
    Klem Jeanette

    SvarSlett
  25. Jeg har aldri hatt iphone jeg... Så jeg ønsker meg så klart denne til jul! Mobilkameraet på min nåværende telefon funker ikke, så det hadde vært helt topp å kunne ta in-action-bilder som jeg ser alle andre gjør :) For blogging og instagram hadde dette vært supert! God jul til deg, hilsen Kristine

    SvarSlett
  26. Hvorfor? Lett - jeg trenger en høyre hand telefon som har alle de fordelene du nevner :-)
    Batterikapasitet, design, kamera - love it!! Det hadde vært årets julegave <3

    SvarSlett
  27. Min mor fortjener VIRKELIG en ny telefon :) Hun tar seg aldri råd til å kjøpe en selv og ender derfor alltid opp med å overta våre gamle når de synger på siste verset. Hun fikk min kjæreste sin gamle og var kjempe fornøyd med den ettersom hun oppdaget INSTAGRAM og snapchat. Var en ny verden for henne. Hun elsker å ta bilder og har etterhvert begynt å lære seg å bruke instagram. Men desverre var det ikke lenge den telefon hun fikk holdt, ettersom den var gammel og godt brukt. Så nå er det tilbake til den gamle gode nokia telefonen hvor man kun kan ringe og skrive SMS. Det hadde vært en super julegave til henne :)

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  28. For en lekker telefon!
    Da jeg var hos min mor og pleide henne i hennes siste stunder, klarte jeg utrolig nok å miste mobilen i kaffekoppen! Er det mulig?! En tydelig tegn på at situasjonen satte sine spor og gjorde meg sliten både fysisk og psykisk. Nå er det noen uker siden mor døde, bare førtini år gammel, og mobil har jeg ikke fått surret meg til å kjøpe enda. Så langt har savnet tatt nok av dagene. Å få denne hadde både gledet og gjort situasjonen lettere.

    kristinem90@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Så trist å høre om mammaen din... Ønsker deg en god jul, selv om det sikkert blir tøft!

      Slett
  29. Jeg trenger sårt en ny telefon da min synger på siste vers. Dette hadde vært tidenes julegave!
    For en fin blogg du har. Ha en nydelig adventstid:)

    SvarSlett

  30. Att kunna beställa fred på denna jord;
    Eller skapa en tidsmaskin med bara ord.

    Dessa är nog härliga önskningar som vi alla har;
    Tyvärr är en sådan önskan ej uppfyllbar.

    Men näst bäst är en mobil med underbar ljudkvalitet;
    Som gör en vanlig telefon till en stor succé.

    Skärmstorlek är också avgörande såklart;
    Och gör allt otroligt mer användbart.

    Denna vinst är inte till lilla mig;
    Utan mer en rolig julklappsgrej.

    Jag vill gärna ge den till mannen min;
    För han är den absolut snällaste någonsin.

    Jobbar och sliter gör han varje dag;
    Visa honom hur mycket han uppskattas vill jag.

    Spolade ner i toaletten blev gamla mobilen hans;
    Funderar ganska ofta om den idag även fanns.

    Om mitt hjärtas dröm att vinna denna kunde uppfyllas;
    Skulle säkert hela hans julsäsong förgyllas.

    kylielarsson@gmail.com

    Tack för en fin tävling och god jul :)

    SvarSlett
  31. Jeg arvet min manns gamle jobbtelefon. Det gikk ikke mange dagene før jeg mistet den i bakken i det jeg løp over veien. Skjermen gikk i tusen knas. Det er vanskelig å ta bilder når jeg ikke ser ordentlig. Med en datter på 5 måneder er det ikke mangel på yndige fotoobjekter. Et bra mobilkamera kan gjøre at jeg får fanget alle de flotte øyeblikkene jeg har med henne akkurat når de skjer. Krysser fingrene for at det er jeg som vinner ;-)

    SvarSlett
  32. Hei, Linda! Det er utrolig gøy at du lar meg få sjansen til å vinne en Honor 6, den telefonen som jeg for kun en liten uke siden fikk øynene opp for. Da jeg ble tipset av min kjære kone om å gå inn på bloggen din så var det denne artikkelen som lyste i mot meg. Kjempeartig! :) Jeg har lest så mye bra om Honor 6 og det ville ha vært en stor ære (pun intended, hehe) å få være en av de første i Norge til å eie en slik en. Den er rask, med god skjerm, ser bra ut og ikke minst så har den et batteri som skal tåle at jeg har med telefonen på jobb en dag uten at den får krampetrekninger :D Telefonen jeg har nå er av en litt eldre årgang og det bærer den dessverre preg av... etter å ha vært på jobb i 7-9 timer må den ha en hvil på sofaen med intravenøs drypp tilkoblet. Og hvis jeg er litt kjapp med kameraet på den så får den av og til vondt i øynene og alle fargene blir helt gærn... Nå har jeg hatt lyst på en ny så lenge som jeg kan huske (overdramatiserer litt.. håper det er greit :)). I fjor til jul var det kona som fikk gleden av å få en ny telefon, den gang iPhone 5+. Jeg har hatt veldig lyst på iPhone 6, men det er ingen sjanse til at vi kan ta oss råd til det nå dessverre. Vi må spare alt vi kan til å få skaffet oss en bolig innen leiekontrakten vår går ut og det å kjøpe ny mobil, selv om den jeg har er dårlig nå, er ikke på pri-listen engang. Kanskje der du kommer inn i bildet? :)

    Hvorfor meg? Jeg er en veldig hyggelig kar som snart er halvveis til 70 (det kan tenkes at du gir meg litt sympati her på grunn av det, hehe). Min kone og jeg er stolte foreldre til 2 nydelige jenter; ei på snart 4 år og ei på 3 måneder. Særlig hun eldste finner på utrolig mange gøye ting og hun sier så masse rart og morsomt at det er vanskelig å forestille seg hvor i alle dager det kommer fra alt sammen. En ting er sikkert og det er at det utrolig godt å få slike ting som skjer på film. Jeg ønsker meg en Honor 6 som kjapt kommer i gang med opptak og som tar bilder på 0,6 sekunder. Jeg elsker gadgets og nå er det så altfor lenge siden jeg hadde en mobiltelefon som jeg har vært stolt av og som har vært på topp av det som er å få tak i. Det er nok slik at sånne ting er gøy for meg og nå med denne konkurransen håper jeg å få være så heldig å få en ny topp-telefon sånn som de voksne har :D

    Linda, om jeg skulle bli den heldige som blir trukket ut så lover jeg deg at hviit.blogspot.no skal være oppstartssiden min på nettleseren på min nye Honor 6 i uoverskuelig fremtid ;)

    Lykke til videre med bloggen din! Jeg skal heie på deg fremover :)

    SvarSlett
  33. Jeg trenger ikke ny mobil, men jeg ønsker å vinne slik at jeg kan gi mobilen til min mor. Ikke bare trenger hun ny mobil (hun bruker nå en eldgammel Doro som hun har arvet), men hun fortjener ny mobil etter et tøft år med mye vondt. En ny mobil hadde vært helt perfekt til henne nå 😃
    Jeg krysser fingrene for at hun kan bli den heldige.
    Mvh

    Maya

    SvarSlett
  34. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  35. Jeg har så veldig, veldig lyst på ny mobil med bra kamera og lenger batterilevetid! Krysser fingre for at jeg er den superheldige 😊

    SvarSlett
  36. Det ser ut som den fineste mobilen ever! Den hadde matcha julekjolen jo!! ⭐️ Tenk om jeg hadde vært så heldig, jeg som aldri vinner noe! ⭐️⭐️⭐️

    SvarSlett
  37. Åh, for en gøy konkurranse! Denne mobilen MÅ jeg bare ha, hihi. Hvorfor? Fordi jeg trenger noe nytt her i livet. Aldri hørt om den før, hvor digg er ikke det?! Dessuten har min 5 uker "gamle" (les alt for nye) iPhone 6 gått til krig og er allerede sønderknust (ok, den fløy i bakken - mulig det er min feil). Og jammen er det dyrt å reparere den (ettersom den bare er 5 uker "gammel"), hjææælpes. Noe helt nytt og fresht hadde vært en drøm :)

    Uansett er vinneren en heldig sjel, flott konkurranse. Og ikke minst: Gledelig jul :-)

    Ønskehilsen fra Heidi
    heidi.grinde@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Jeg drømmer om en NY lekker mobil, da min gamle skranter nå <3 <3 <3 Hadde vært jul og bursdag på en gang om jeg hadde vært den heldige;D god jul☆★☆

    SvarSlett
  39. For en fantastisk telefon! I dag går jeg rundt med en standard iPhone med batteritid på tre timer, kombinert med et ekstrabatteri når jeg ikke har mer strøm... Trenger en telefon som tåler litt, for den inneholder livet litt, hehe. Derfor vil denne telefonen med 48 timers (!!!) batteritid vært himmelen i forhold til hva jeg har i dag!

    Epost: mariellelarsen@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Akkurat jeg fortjener å vinne telefonen fordi jeg er meg selv; og det er mer enn godt nok 💖
    Jeg er ærlig og gjør alltid mitt beste;
    ikke noe jåleri eller fanteri.

    Så dersom du vil bli min bling bling, lover jeg å glede meg over nettopp dette: at "ekte" alltid er godt nok, og smile lykkelig til meg selv, livet og mine💛

    Vennlig hilsen
    Agnes
    @agnesgjert

    SvarSlett
  41. Min kjære søster som langt borte bor og snart blir veldig stor trenger en Honor så vi får se våre små skrike i kor.

    SvarSlett
  42. Ja, eg vil gjerne vinnne! 😘 eg har brukt litt på å overtale meg sjølv om eg verkeleg treng ein ny mobil. Først nominerte eg meg sjølv, og så datt internettet ut.. Så skjedde det samme då eg hadde bestemt meg for å nominere mi flotte og snille veslesyster som alltid stiller opp for meg og gutane mine. Så melda eg med ho igår og då hadde ho visst akkurat kjøpt seg ein ny telefon.. Så kven skulle eg heie på då?? Jau, det får visst bli meg sjølv, 😊😊! 😂 og, javisst, behovet er der! 😝 mobilen eg har, ein Sony Ericsson frå 2008 er liten og nett, så snerten og ta med overalt! Den har tolt uendeleg mange krasj i bakken, og eg synest den er meget trufast som har overlevd heile to ivrige brukarar! 😍😊 Men eg bør vel begynne å innsjå at den trengst å erstattast.. Gutane mine minner meg stadig om kva julegåveønsket mitt bør vere og elevane mine lurer på om det verkeleg går ann å ringe med "mobilen" min!? ✌️😂 standhaftig som eg er for alle trendar i mobilverda, har eg vore trofast mot min mobil, men no verkar verken blitz eller kamera lenger, og deet må faktisk seiast å vere ei krise!! Verken ungar, interiør, naturen her på sunnmøre, outfitar og anna inspirerande og uforgløymelege ting som eg ønsker å ta vare på for ettertida kan ikkje festast på noko digitalt som eg finn i mi veske.. Sååå, no håååper eg at eg kan finne ein Honor 6 under mitt juletre i år!! ❤️❤️❤️

    SvarSlett
  43. Kjære Tonje!

    Random. org landet på nr 18.. og det er deg det! Du har vunnet en splitter ny Mobilletefon! Johooo! Send meg en mail linda@hviit.no så er mobilen på vei til deg. Gled deg.... og god jul!

    SvarSlett